Fredag den 13:e

0kommentarer

Testar att göra inlägg via mobilen, det borde funka fint.
Igår hade jag och mina töser Nina och Andréah ett gig i Emmaboda för fritidsbarn. Det enda vi visste var att barnen skulle vara mellan 6-12 år, det är en stor skillnad på musiksmak där. Vet själv hur kritisk jag var som 12åring,
sådär lagom cool och allt.
Men när vi kom dit var mångfalden 6-8 år, och jäklans vilket drag det var. Allt ifrån Erik Saade till Trasan och Banane, barn överallt. Alla ville upp på scenen och dansa och sjunga. Härliga ungar! Är Erik Saade snygg? "JAAAAAA!!!" efter att vi har stått på scenen frågar vi igen, är Erik Saade verkligen så snygg? "Neeej! Ni är mycket finare! Ni är snygga alla tre!" så söta!!

Imorse lämnade jag mina små gosemissar på djurkliniken i Skogsby, dags för sterilisering. Åh, dem jamade hela vägen fram, oroliga och ängsliga. Jag kände mig verkligen elak och illa till mods när jag lämnade dem på kliniken för att åka hem.. Var meningen att jag skulle hämta dem igen mellan 3-5 men fick ett sms från jobbet och ska nu jobba mellan 2-8 istället så mamma får köra och hämta dem när hon vaknar. Vill verkligen hämta mina missar men jag måste ta varje arbetstillfällen jag får, trots allt. Allt kostar pengar nu för tiden.

Nu måste jag rusa! Puss!!

Kommentera

Publiceras ej