Hallå

1kommentarer

Shit vad jag är dålig på att uppdatera, JAG VET!
Det händer inte mycket, vi repar in för cabarén och slutkonserten som äger rum 7 resp. 15 maj
Hoppas då på att se många söta ansikten i publiken!
Det är inte heller mycket kvar i skolan, såå jävla skönt.
Lite religion, lite samhälle, lite psykologi, lite projekt & företagande och lite projektrapport och det är väl i stort sett allt. Det är inte mycket om man tänker att jag läst 13 kurser i trean.
Letar student utstyrsel för fullt men tycker inte att något jag ser känns som jag. Tänker mig en bustier i spets, en vit sådan och en hög kjol eller shorts i rolig färg. Har tittat efter en massa klänningar men tycker att dem är tråkiga allihop.
Kanske blir uppståndelse för denna bild, jag vet inte. Verkar bli det för lite hud. Ja man ser mina lår och nej jag har ingen bh på mig men detta linne är lite tänkt att bäras så. Jag påpekade det igår. Hade jag varit en känd bloggare så hade det förmodligen inte varit konstigt alls eller om jag varit en modell. Men nu är jag, jag och då attans.
Kvinnokroppen är vacker och jag älskar mig själv.

1 kommentarer

Emelie

27 Apr 2012 16:03

Klart du får lägga ut vilka bilder du vill och kvinnokroppen är vacker men jag reagerade på dina bilder som du la på facebook, bloggen är väl en sak för den känns lite mer personlig och att kanske inte alla som man har på facebook kollar den..? Tyckte det var lite "för naket" för min smak (på fb) Men det är upp till dig vad du gör. Pöss!

Kommentera

Publiceras ej