Söndag

0kommentarer

Linnéaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa är här.
Vi tog en lång lång promenad igenom slottsskogen förut, väldans skönt.
Mats kom på tal. Han som är min far, men inte min pappa.
Jag vill poängtera att det är en stor skillnad mellan att vara far och pappa. Far, han har satt mig till världen men en pappa finns där vilket denna man inte gör. Jag har tänkt skriva ett inlägg om det vid ett annat tillfälle, inte nu.
Annars har vi spenderat dagen genom att kolla på HIMYM bloopers, so frekkin' funny!
Om man tycker att serien är rolig så är alla bloopers 10 gånger roligare.
Nu väntar vi på maten som står i ugnen, köttfärslimpa á la mami med ungsbakade rotfrukter med fetaostsås och grönsallad. Gott avslut innan bilen styr mot Torsås!
Skönhet finns inom dig. Vi är vackra!
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej