Tillbaka efter en veckas lov

0kommentarer

Sitter på en buss på väg tillbaka mot Torsås efter en vecka med lov. Jag kan inte påstå att jag är exalterad.
Tror att det är psykiskt, jag vet att det är så pass kort tid kvar nu av skolan så nu börjar allt rinna av mig. Jag är inte taggad på skolan, vem är det egentligen. Det är mycket på karaktärssidan nu, uppsjungning nästa vecka den 23:e där 4 sånger ska sjungas utantill och man ska visa vad man går för, vad man behärskar sångmässigt. Jag tycker det känns jobbigt, att någon ska sätta betyg på vad som är jag. Jag vill inte bli artist, därför känns det som att jag är på väg att ge upp.
Den 4: maj är det konsert i Kalmar, den 7:e maj är det studentcabarét, 12-13 gig med stämbandet på vårmässa, 15:e maj slutkonsert. Många repetoarer att greja. Vet att det kommer bli galant men känns alltid tufft på vägen dit när man hör hur mycket det är, parallellt med detta har vi kärnämnen, får inte glömma det plugget. Peeeuwww...!

Men jag är inte bitter, bara trött.
Jag har prov i religion på onsdag, jag har inte kollat på det än, men det kommet gå galant det med.

Hejsan hoppsan fallerallera!

Kommentera

Publiceras ej