Ångest, hur väljer man familj?

0kommentarer

Oh mama..
Har nu varit i kontakt med två familjer. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vilken familj väljer man? Båda verkar vara jätte härliga och båda har sina för och nackdelar.
 
What to do..
 
Jag vet varken ut eller in, sitter och skriver på en pros and cons lista tycker dock inte att jag blir något klokare. Jag ska prata med tidigare au-pairer och prata lite mer med familjerna. Gå efter magkänsla, ja men jag vet ju inte vad min mage säger? Den pratar något koreanskt språk som jag inte förstår mig på just nu..
 
Waaaaah, det som är pressande med detta är att i alla fall under denna vecka bör jag bestämma mig vart jag ska åka eftersom att båda familjerna vill ha mig där 1th or 2th of september eftersom att barnen börjar skolan ca en vecka senare.
 
Ena familjen är brittisk och den andra är svensk/brittisk. Åh jag orkar inte ens räkna upp alla pros and cons, ursäkta min fina mix av språk men jag börjar komma in i engelskan och då låter dem formuleringarna bättre! haha
 
Äeh jag blir inte så mycket klokare av att sitta här.. HEJA
 
Så här ser i alla fall husen ut, som jag kommer att bo i. Så ser dem i alla fall ut i det området.

Kommentera

Publiceras ej