Finally, I'm here!

0kommentarer

Har tillslut landat i London, och nu är jag så övertrött så det blir inget långt inlägg.
Det blev jobbigt att säga hejdå på arlanda. När mamma står och viskar i mitt öra hur underbar och fantastisk jag är och vilket äventyr jag kommer ha samtidigt som hon kramar mig hårt och uttrycker hur mycket hon älskar mig, då är det svårt att hålla tillbaka tårarna. Det var först då jag insåg att jag snart skulle kliva på ett plan, helt själv och det kommer dröja länge innan jag återser dem igen.
Nu är jag här och familjen är hur goa och avslappnade som helst Det är ovant att känna att man faktiskt är tvungen att prata engelska såhär, haha. Kommer på mig själv med att tappa småord hela tiden men jag kommer in i det. Jag har packat upp mina saker och nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon och gå ut med Molly (hunden) Sen ska Min' visa mig runt lite, gullig tjej! 
Sov gott Sverige! Xoxo
 





 
 

Kommentera

Publiceras ej