Last night

0kommentarer

Sista kvällen med familjen. Mamma och bror har kommit upp till huvudstaden för att kunna vinka av mig vid Arlanda imorgon. Känns fortfarande inte som att jag ska åka. This is it. Oh my, det känns inte som verklighet. 
Ikväll har vi varit hos moster, morbror och kusiner och ätit gott, min mage är tripple size, måste sluta äta för mycket. Slutar alltid med palt-mage. 
 
Sitter nu på soffan som har varit min säng under dessa dagar och ska snart krypa ner. Imorgon ska jag packa om det sista och ta mig ut på en joggingrunda. Blev en idag med men shit så dålig kondition jag har, ingen löpare jag inte. 3km blev det i alla fall och det är helt okej för att vara mig. Skulle vilja hitta något spår med grus eller spån här men det lär jag nog inte finna, asfalt gör så ont i knäna och stegen blir inte lika mjuka. 
Dags att kyssa kudden. Sov gott Sverige!
 

























Kommentera

Publiceras ej