Måndag, igår.

0kommentarer

Satt uppe så sent igår så det hann inte bli något blogginlägg. Dagen bjöd på lite smått och gott, bilderna får beskriva dagen. Lagade brunch till momme & moffa, åkte till kusin som är snäll och tar lite saker till mig eftersom att jag inte får plats och hon ska till London i september, åkte till Vällingby och strosade runt, införskaffade mig lite nödvändigheter och dreglade över alla fina inredningsprylar som jag skulle vilja ha. Kläder må vara fint men inredningsdetaljer är så mycket bättre! Tror min stil syns ganska genomgående. Åkte till netonet med moffa och köpte en externhårddisk och en kameraväska. Väl hemma lagade jag middag, baconlindad köttfärslimpa med mangosalsa och currysås. Dagen avslutades med en runda kort, ett nytt spel som var väldigt roligt och jag lyckades vinna vilket gjorde det hela ännu roligare! hah
 
 

Kommentera

Publiceras ej