Hej och hå!

0kommentarer

Här sitter jag och försöker komma någonvart på den förbaskade samhällsrapporten. Det går inte att vara aaasbra när man inte är intresserad av ämnet. Jag har skrivit 16 sidor so far, inkusive framsida och så då. Sammanlagt 2614 ord, är inte ens halvfärdig och har fortfarande inte kommit fram till något vettigt. HEJA

Det är helg och nej jag vill inte sitta här med denna förbannade rapport men jag har, ett prov, en psykologi uppg. och två rapporter som ska vara inne inom ca 2,5 veckor. Så något måste jag få gjort.
Har hällt i mig en massa sumpkaffe och ätit en bastant brunch efter att ha varit och tränat med Pinnen på gymmet, så jag borde egentligen ha en massa energi kan man tycka. Men icke, fingrarna skriver så att det ryker över tangentbordet men hjärnan hänger inte alls med och det enda som kommer ut är egentligen "blö blabla wööööh".
Nu vet ni hur roligt jag har det! WIIIIIIIIIE


brunch á la Moa

Kommentera

Publiceras ej