Hurtig morgon!

0kommentarer

Vaknade klockan 9 idag även fast att första och sista lektionen inte började förens klockan 13.40.
Bestämde mig igår kväll för att jag skulle springa idag på morgonen, och det höll jag fast i. Sprang en liten runda det första jag gjorde, inte särskilt långt men tillräckligt för att jag skulle få upp flåset och svettas. Men hu så dårlig kondition jag har!
I vilket fall så kändes det bra, en härlig start på dagen.
Efter det skapade jag en lite fräschare design till bloggen, simpelt och stilrent.
Allt för mycket har inte skett idag, vi hade religon där söta läraren Linda bjöd på kaffe & bulle för att visa sin uppskattning för vårt sammarbete, trevligt!
Har också haft kårmöte, som vanligt var bara halva kåren närvarande. Vi disskuterade i alla fall i kring det kommande årsmötet, hur kan man göra något som är tråkigt i mångas ögon intressant. Det ska disskuteras vidare vid nästa veckas möte.
Nu sitter jag och mina två töser i applesalen (ett klassrum för ljudproduktion fylld med macdatorer, därav namnet) i skolan och jobbar på KuHi filmen som ska vara inlämnad i nästa vecka. Det går framåt och lite bakåt och lite framåt igen, HEJA!

Har inte heller varit hemma i lägenheten sen innan vi gick till skolan, har inte ätit sen frukost. Min mage skriker efter maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat..

Nu ska vi jobba vidare!
såhär ser jag ut i håret idag, slarvig knut gjord med hjälp utav en såkallad donut.
Finns att hitta bla här http://eleven.se/

Kommentera

Publiceras ej