Justin Bieber

0kommentarer

Jag kan vara lite retsam mot min 'plast' syster Ida ibland gällande Justin Bieber.
Dumt gjort. Alla måste få tycka om det dem vill och gäller det att vara förälskad i en kanadensisk 18åring vid namn Justin Bieber så må det vara så. Dock är det lite roligt att retas, hon förstår mig.
Men det var inte det jag skulle komma till. Jag låg precis och läste för Ida innan hon skulle sova. Hon har fått en bok, Justin Biebers självbiografi. Tror den heter 'Min historia'. Justin verkar vara en fruktansvärt jordnära kille. Han skriver om och om i sin bok om hur mycket han uppskattar allt han har och hur högt han värderar sin familj. Jag kommer inte ihåg exakt vad det stod men jag blev varm när jag läste det. Han blandar allvar, familj, karriär och kärlek.

Jag vaknade med ett ryck inatt efter att ha somnat till min älskade 'Hitta Nemo', min sambo Andréah var på väg in på toaletten och tittade frågande på mig. Jag hade satt mig upp, det kändes som att jag sov men ändå var vaken. 'Ska jag stänga dörren?' frågade hon och jag svarade med 'vad är klockan?' .. 'tjugo över ett'.. 'va bara tjugo över ett?' ja... jag hade fortfarande inte svarat på frågan om hon skulle stänga dörren.. 'ska jag stänga dörren, jag tänkte så att inte Samson går in'... jag tror att jag var tyst en stund till innan jag svarade med ett ja.
Jag satte igång Hitta Nemo från början och la mig för att sova, och självklart.. SJÄLVKLART börjar tatueringen att klia något så fruktansvärt... förjäkla jobbigt när man inte kan göra något åt det, efter lite helosan och en flaska med varmt vatten vilandes mot mina revben kunde jag äntligen somna om.
Jag vaknade på nytt innan 9, tog en lång morgonpromenad med Samson som var överlycklig som alltid. Skönt att börja dagen med frisk luft.
morgonstund har guld i mun, jag ser ut som en risbuske på morgonkvisten
(lycklig kille)
Gick hem, åt frukost och pratade strunt med mina älskade vänner medans vi lapade i oss sol på balkongen.
Hade bara en lektion idag som gick fort. Efter det pratade jag med Linda min engelskalärare för att få veta vad jag fått för betyg i kursen Engelska C. Jag har MVG i slutbetyg, hon beskrev mig som exemplarisk. Jag har svårt att ta det åt mig för jag ser inte mig själv på det viset. Jag har svårt att tro att jag är såhär duktig. Men jag är stolt, riktigt stolt över mig själv. Jag har förtjänat det här!

Mamma berättade att min bror tydligen överöst mig med beröm igår och sagt något i stil med "fan vilken duktig/smart syster jag har,hon har mvg i nästan allt, hon lagar mat, hon tränar och ser bra ut." och massa mer.
Det är härligt att bli uppskattad. När jag får höra sånt här så blir jag motiverad att göra ännu mer. Om man bara gör och gör en massa men inte får någonting för det så finns det ingen motivation till att fortsätta.
Imorgon ska jag gå och träna efter att jag vaknat sen får vi se vad dagen bjuder på förutom skolarbeten.
PUSS!








Kommentera

Publiceras ej