Så fruktansvärt trött

1kommentarer

Har ni någon gång varit så fruktansvärt utmattade så att ni börjat gråta?
Det hände just mig, sitter och gråter som ett litet barn i sängen.
Det bara slog mig som blixten.
Skoltrött, vill bara att allt ska vara klart och så har jag jobbat hela helgen och inte fått sova ut någon dag. Är så sliten.

Känner bara för att krypa upp i mammas knä och gömma ansiktet i hennes tröja och vara liten igen. Då man grät för ingenting, mamma håller om mig och säger "det är okej, man får vara ledsen".

Nu är ett sådant tillfälle då allt kommer över mig. När man inte varit ledsen på länge, och så dyker det upp något man reagerar på som får en att gråta. Jag vet inte varför jag gråter, men det känns skönt.
Som att kroppen säger ifrån. "Nu får det vara nog Moa, du är utmattad, kryp ner och lägg dig och vila".

Jag hoppas att jag kan somna tidigt ikväll, jag behöver verkligen sova.

1 kommentarer

Emelie

21 May 2012 13:05

Allt för många gånger..

Vet hur det känns, hoppas du känner dig bättre när du fått din vila <3

Kommentera

Publiceras ej