Som ett pappersflygplan

0kommentarer

Dagen började vid 8:00, gick ut och la mig och sov i solen fram till klockan 12:00 ca.
As skönt! Tänk liksom, varför ligga inne i ett rukligt rum och sova när man likväl kan ligga i solen. Svettigt men skönt. Jag vill lapa åt mig av alla solstrålar jag kan komma åt!
Mami och jag hämtade balklänningen vid 14:00 och bestämde oss sedan för att köra till Kalmar och spana in lite grejer till studenten. Självklart blev det mer än så.
Fick med mig en jättesöt vit spetsbikini hem, tre par trosor, ett par sjuuuuukt snygga skor (14cm höga) att ha till studenten och sedan dekoration till studentmiddagen.
Så fint så!
Vi blev kvar i Kalmar till 6 tiden, så när vi kom hem tog jag mig ett varmt bad och läste lite skvaller medans bror med flickvän lagade middag. Sen bjöds det på jordgubbar med grädde <3 och min blåbärspaj med kokos. Omnomnom så gott!
Nu har jag spenderat resterande utav kvällen åt att packa grejer till Torsås och Malta. Fuckin' Malta på fredag!! WIHA!
och färgat brors flickväns hår.
Borde egentligen plugga på det dumma projekt och företagande provet tills på onsdag. Tänkte att jag ska läsa igenom det två gånger innan jag lägger mig sen får jag till att läsa mer imorgon.
Känns ändå som att det mesta kan jag sedan tidigare, från musik-kommunikations kursen och övriga föreläsningar om marknadsföring och projekt. Bara dem dumma deklarationerna, skatt, moms, faktura, arbetsgivaravgifter apa apa apa.. Ja ni förstår säkert hur kul det är!
Imorgon ska jag gå på arbetsmöte om det potentiella nya jobbet som ledsagare kl. 9:00 och sen ta en buss till Kalmar vid 11:00 och gå till Forex och växla pengar och sen åka tillbaka till Torsås. Saknar tjejorna.
Puss på er alla!
Dagens








Kommentera

Publiceras ej