Lång tisdag

0kommentarer

Ska försöka sammanfatta mig lite. 
I söndags var jag ute med Malin, Jessica, Hanna, Sofia och Emelie. Vi besökte Walkabout, en australiensisk bar som ligger i princip runt hörnet från där jag bor. Det var så fruktansvärt roligt! 
Jag blev uppraggad av en irländare som var hur rolig som helst, verkligen bjöd på sig själv. Dansade, skämtade och kastade runt mig på dansgolvet, haha. Han fick mig verkligen att skratta vilket var himla härligt. På fredag ska han ta med mig ut och visa mig runt så vi får se hur det blir! Spännande

I samma veva (nästan) så sa Minna igår imorse att Arthurs gudfar skulle komma på eftermiddagen och hjälpa till med läxor och stanna över natten för att kunna ta Arthur till skolan idag. Jag föreställer mig nu en äldre man.. Efter klockan 4 knackar det på dörren och in kommer en ung snygg kille. Vem sjutton är det här tänker jag? Han presenterar sig som Fred och det går upp ett ljus att detta måste vara Arthurs gudfar.
 
Först är han lite blyg men snart nog så är vi igång och pratar om allt mellan himmel och jord. Även efter det att barnen sover. Vi satt säkert uppe till efter klockan 1am, charmig pojk.
 
Mary kom upp under natten, vilket jag även sa till Fred att jag kan sätta 100pund på att hon skulle göra. Vaknade av alarmet vid 7 och kände mig inte ett dugg utvilad, har gått och gäspat hela dagen, 
Umgicks lite mer med Fred när han kom tillbaka efter Arthurs schoolrun innan jag begav mig till simhallen med Jessica. När jag kom hem hade Fred begett sig, vi ses nog snart igen.
 
-----------------------------------------------------
Minna och barnen var inte hemma för ens efter 7 idag så från klockan 3 har jag tagit en låååååång promenad med Molly, tvättat och handlat. Ändå har tiden gått så fruktansvärt långsamt och jag har gått runt och gäspat.
Mary sover nu gott i sin säng omringad av sina nallar men hon kommer garanterat ligga brevid mig när jag vaknar imorgon ändå. Jag bara vet det, men det är ganska mysigt.
Känner mig lite krasslig i halsen ikväll så ska surpla i mig lite honungsvatten nu och försöka få Arthur i säng.
Har lovat att köra honom till skolan imorgon, första gången i nya bilen, Blir nog spännande för oss båda, waah haha.
Sov gott alla fina!
 

Kommentera

Publiceras ej