Friday at last

0kommentarer

Äntligen är helgen här!
Tiden går så fort...
Igår var en relativt lugn dag, jag hämtade Mary efter skolan. Vi gick hem och fixade läxor och drack te. Arthur kom runt 5pm och satte igång sitt skolarbete. Jag gjorde hemmagjorda köttbullar i tomatsås som blev delicious!
Barnen badade och sen var det dags för sängen.
Fick också mitt schema, har inte haft några direkt fasta tider innan.
Mån-Torsd: 7:30 - 10am, 3-7pm
Fredag:7:30 - 10am
+ några extra timmar ibland och barnvakt vissa kvällar. Himla härligt!
Juste, var även på banken igår och fixade mig ett bankkonto och kort så det bör komma i nästa vecka.
Ikväll blir det en lugn kväll med Malin, Niki och Klara. Det vankas middag ute och härligt umgänge!
 
Har spenderat dagen med Malin, Jessica och Lovisa. Vi strosade runt på Westfield, kollade på ett rum till Malin i East Acton och upptäckte att Jessica och jag bor väldigt nära varandra!
 
Blandade bilder ifrån idag och igår!
 

idag












Kommentera

Publiceras ej