Gårdagen

0kommentarer

Gårdagen beskrivs bäst i bilder. Bered er på en bildbomb!
Idag har jag bara tagit det lungt, planerade att åka in till stan först men sen kände jag mig seg. Har åkt så mycket dem senaste dagarna så det kan vara skönt att bara vara hemma, plus att det sparar pengar. Oystercard (kortet man använder för att åka runt med) det är inte dyrt men man åker så mycket här så i slutändan blir det ganska dyrt! Så ska försöka gå så mycket som möjligt, vilket jag redan gör och sen ska nog Minna försöka ordna en cykel möjligtvis. Annars finns det cykelhyrning överallt som är jättebilligt, man kan hyra på ett ställe och lämna på ett annat. SMIDIGT!
 
Så idag har jag varit med Jessica som bor här i området, vi kollade in ett gym i närheten och bara var. Så himla skönt ibland. 
 
Har varit uppe och nattat Arthur, han har svårt sova. Han skulle ha släckt vid 9:15pm men han var orolig och kom ner hämtade dricka och vandrade runt så jag gick upp och läste för honom, han var söt och bäddade ner mig i sin sackosäck och täcke. Hann läsa 6 kapitel innan han susade gott.
Jag ska också sova nu är det tänkt, ska kolla på Grey's Anatomy season 1 lite först.
Sov gott, Xoxo
 
Piccadilly Circus


Oxford Street


Hamleys

 
Primark


Hyde park & Marble Arch


Random delar av staden











Trafalgar Square


Covent Garden


Lite blandat och gårdagens köp på Primark (likt Sveriges Ullared fast med snygga kläder)





Kommentera

Publiceras ej