En vän för livet

0kommentarer

 

Här sitter jag vid köksbordet och dricker min vanliga morgonkaffe, det känns som vilken annan dag som helst. Men sedan slår det mig som en käftsmäll, Jessica är inte längre kvar i London..Tårarna rann som floder ner för mina kinder efter att du gått igår. 

London kommer aldrig att vara detsamma utan dig min fina. Så många minnen vi har skapat här, vilket grymt år vi har haft. Jag har älskat dig ifrån första stund. Ditt leende, ditt skratt, din dåliga humor, dina kloka ord och din fantastiska personlighet, allt som är du. Jag älskar varenda liten millimeter utav dig.

Vi har sett efter varandra, glada som ledsna, nyktra eller med lite för mycket alkohol i kroppen, arga som lyckliga. I hälsa och sjukdom, ja till och med efter att jag gjorde på mig.. Haha! Det finns inte någon som kan ersätta den plats som du besitter i mitt hjärta. 

Den person som inte inser hur fantastisk du är har någon felkoppling i knoppen för du är bäst!

Du är en vän för livet Jessica, I love you 

Kommentera

Publiceras ej