Klättrar på väggar

0kommentarer

Kommer jag inte ut snart och får lite egen-tid kommer jag inom snar framtid börja klättra på väggarna här hemma. Minna åkte till Jerusalem i söndags. På lördagkväll berättar hon att hon ska åka tidigt på morgonen, det hade jag inte räknat med. Så från att ha trott att jag skulle få en ledig söndag blev det jobb från morgon till kväll. Plus att efter att Minna åkt berättar hon att Mat är bortrest till tisdag (som är idag för övrigt). Kul, ännu en överraskning! ...
 
Vi fick tag i Mat för första gången idag, vi har försökt nå honom sen i söndags utan resultat. Nu kommer han inte ens tillbaka idag, han kommer imorgon eftermiddag. JAG BEHÖVER KOMMA UT OCH UMGÅS MED MINA VÄNNER OCH FRAMFÖR ALLT FÅ LITE TID FÖR MIG SJÄLV! Blir tokig snart
 
Har varit med barnen sedan i söndagsmorse, förstå mig rätt jag älskar barnen. Vi har varit i parken, haft en massa playdates, massage stunder och dylikt. Jag är utmattad.. Ena stunden är dem änglar andra stunden slåss dem som hund och katt. Det är rena rama berg och dalbanan här hemma. Mitt humör var fruktansvärt dåligt igår, får nästan lite dåligt samvete.
 
Sen att jag nu gått runt och hoppats på att pappan skulle komma ikväll och blir besviken och får jobba ännu mer. Om jag ändå bara hade kunnat gå ut på en promenad och rensa tankarna lite. Har försökt arrangera en massa playdates för barnen så att dem kan leka av sig och jag får vila lite grann. Hittills har Mary haft två playdates och Arthur en, han ska även ha en imorgon och två på torsdag.
Mat kommer imorgon eftermiddag någon gång och då ska jag minsann ta mig friheten och lämna huset utan sällskap. På kvällen väntar även ett kärt återseende med mina tjejer, det behöver jag!
 
På fredag kommer den nya au pairen och nu är det knappt 9 dagar tills jag flyttar till Sverige. Jag bara väntar på att tiden ska gå fortare. När jag vet att det snart är dags så är de det ända jag kan tänka på. Har börjat packa ner mitt rum, det blir tommare och tommare. Ska säga upp bankkontot på fredag och sedan är det mesta klart. Ska bara köpa ett till bagage och boka en taxi till flygplatsen.
 
Snart ses vi igen mina kära vänner!

Kommentera

Publiceras ej