Naket och Greenwich Village

0kommentarer

Eurovision nu alltså, känner mig inte så insatt. Undrar vem som vinner, kan Sverige ta hem det igen?
Apropå show så var jag bjuden på show i torsdags. Pappan här, Mat håller i en show med blandade akter. Jag fick sällskap av Viktoria och Jasmine och ja... nog var det en show alltid... haha
Den öppnades med tre killar som gjorde ett sångframträdande med enbart sina röster som instrument, sjukligt duktiga! Sen blev det bara konstigare och kostigare... Visste från början att det skulle vara naket med i showen men ehm... ja... En kvinna bredde ut sig helt när hon hoppade hopprep spritt språngande naken med brösten målade till ögon och hennes Vijay-jay målad till en mun. Jag är glad att jag inte satt längst fram då hon hoppade och skuttade och lyfte ben hit och dit. En annan akt var en kvinna helt psyko, otäck. Sen kom en duktig akrobat som snurrade rockringar konstant och mot slutet hade hon säkert 8st samtidigt. Så fanns det en trollkarl och lite blandat.
 
Det var spännande i vilket fall som helst, haha. Det är inte varje dag man går på show och ser massa naket! HAHAH
 
Idag har jag spenderat dagen med fina Viktoria och Marie. Innan jag mötte upp töserna var jag på gymmet, vart till och med så duktig att jag ställde klockan för att vara på ett spinning-pass vid 9.45, tränade därefter lite tricep och core. Det är så fantastiskt att känna att jag blir starkare och måste öka vikterna för att dem jag hade förra veckan är på tok för lätta. Spinningen var svettig så in i bänken men jätte rolig, om jag bara orkar ställa klockan varje lördag... Hejdå sovmorgon men HEJ CARDIO!
 
Efter att ha spenderat över en timma på tunnelbana och DLR mötte jag upp töserna vid Island Gardens, vi gick under Greenwich Foot Tunnel som är en tunnel som går under Themsen och kom då in i Greenwich Village, hur mysigt som helst. Strosade runt på marknad, pratade träning och promenerade upp för Greenwich Hill. Dagar som dessa älskar jag, jag älskar mina nyfunna vänner, London och livet!
 
Sitter nu hemma och är barnvakt, Mary somnade efter åtta och Artie slocknar förmodligen när som helst. Fick en mysig eskimåpuss av min pojk nu när jag la honom. Han är så gosig "I will never let you go" säger han medans han hänger kring min hals. Jag älskar dig Arthur.
 
Nu ska jag se vem som vinner Eurovision och sedan sova. Imorgon är det Marys 1st Communion. Vilket är den första nattvaden, det är en väldigt viktig ceremoni i den katolska kyrkan. Så imorgon ska vi till kyrkan vid 11 och sen åka tillbaka hem hit och fira. Det kommer bli en lång dag, sov gott alla fina!
 

Kommentera

Publiceras ej