Två ynka veckor!

0kommentarer

Idag tog jag mig en långpromenad upp längst med Allvaret och igenom Slottsskogen, så fruktansvärt skönt. Medans jag gick där, jag naturen och musik i öronen så slog det mig. Det kryper sakta men säkert fram mer och mer att snart, ja snart så är jag där. Jag har gett mig in på ett äventyr, något som jag kommer att ha med mig för resten av livet. Jag flyttar till London. Igår fick jag min familj, idag bokades flygbiljetten. Om exakt två veckor är jag bosatt i London. 
Jag flyttar till ett främmande land (har endast varit där under en weekend innan), jag ska leva med en familj jag inte känner och ta hand om deras hushåll och barn. Vad har jag gett mig in på?
Jag lämnar allt jag känner till här hemma i Sverige, mitt hem, min familj, mina vänner. Allt.
Nästa gång jag kommer hem är förhoppningsvis över jul för att sedan flyga 'hem' till London igen. 
Detta kommer bli roligt, och jag vet att jag kommer utvecklas och ha the time of my life där. 
Hur ska jag klara av att säga hejdå till alla. Så lite tid och så många farväl. 
 
Nu gäller det!

Kommentera

Publiceras ej