Myskväll

1kommentarer

Kom på att jag glömt nämna en sak.
Jag planerar att ansöka som au pair i London till hösten. Eller planerar och planera, jag ska ansöka så får vi se helt enkelt! Jag har velat göra det sedan länge och känner att det är nu eller aldrig. Jag älskar barn, jag älskar London och jag vill ut på äventyr så jag känner what the hell, let's do it! :D

Ikväll bjöd jag familjen på middag, kycklinggratäng á la Moa med en stor god sallad och quinoa och fruktsallad med vaniljkesella till efterrätt.
Det verkade gå hem i allas magar.
Kom in lite halvdant i filmen Burlesque, stavas det så? Sjukt bra! Jag vill också kunna dansa...
Nu sitter familjen och tittar på Crazy stupid love och äter tuttifrutti och här sitter jag. Allså Crazy stupid love, Ryan Gosling... Hur fan kan man till och med vara sexig när man äter pizza?! I MEAN COME ON??! Det är som Emma Stone säger i filmen, 'it's like you're photoshopped!?' ack ack
Imorgon har jag tänkt träna och försöka få lite mer gjort på samhällsrapporten sen får vi se vart dagen leder. Fram emot kvällen åker jag tillbaka till Torsås.
Nä nu avrundar vi, PUSS



Fooooooooood!

1 kommentarer

Emelie

19 Mar 2012 16:57

Mysigt och gott vare! <3

Kommentera

Publiceras ej