Mami kommer!!!!

0kommentarer

Igår var det Halloween, och Halloween innebär dekorer, trick or treat och ton med godis!
Mary och jag köpte dekorer och pyntade så fint här hemma, färglade bilder och åt pannkakslunch.
På kvällen var det bus eller godis som gällde, bilderna får visa min läskiga unge.
 
OCH IDAG ÄR DAGEN DÅ MIN MAMMA KOMMER HIT!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAH
Jag blir så otålig, hon kommer inte förens efter 9pm. 
 
Min dag ser ut ungefär såhär..
 
Har Mary och hennes kompis här nu fram till 4pm, sjutsar hem dem till Claudia.
 
Gå till Waitrose och handla mat och gottis till ikväll
 
Städa upp hemma (det lär se ut som ett bombnedslag efter tjejernas framfart)
 
Packa barnens väskor till helgen 
 
Ta Molly på promenad
 
Skaffa en ny nyckel till städerskan, andledningen till detta är att Mary så brilliant här om dagen ville prova om det gick att låsa upp dörren med en träpinne.. Tittade bort någon sekund och poff låset var sönder... Så vi fick byta lås och skaffa en ny uppsättning med nycklar.
 
Otåligt vänta på att klockan ska bli 8..
 

Har just bakat lite kakor och ska göra lunch till tjejerna. Peppad inför ikväll!!!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej