NUMERA

0kommentarer

REKLAMPAUS!
 

Ja just precis. Insåg att jag inte skrivit ett inlägg om mina bröder i duon Numera så det är på tiden.
Detta mina vänner är mina bröder (min biologiska bror och min brors bästa vän som är som min bror). När dem började träffas hade dem båda ett stort intresse för hiphop och fann snart varandra i musiken och började skapa ihop. Till en början kanske det inte var topp notch men den lilla larven har blivit en fjäril.
 
Dem blev signade av skivbolaget EMI och nu spelas deras låt på P3, nrj, youtube, spotify och itunes.
Ni är så värda detta så som ni kämpat och legat i. Mina pojkar, mina storebröder, storolls.
Åh så jag saknar er här borta i Änglandet, kom på besök snart för bövelens. 
Jag älskar er och är så stolt och lycklig för er skull. Ni är fantastiska, all kärlek till er! PUSS
 
spana in videon och köp låten på itunes eller spotify!
 
 
https://itunes.apple.com/se/album/varfor-gor-du-det-med-honom/id576076671
 

Kommentera

Publiceras ej