Kärlek i form av post

1kommentarer

Har just fått ett till jobb hos en till familj. En tös på 3,5 och en pojk på 16månader, himla mysigt! Det kommer ta tid att vinna barnens förtroende men så är det med barn. Det känns i vilket fall bra & ikväll ska mina pojkar uppträda på Finest Award i Sthlm inför en massa kändisar. Lycka till pojkar, jag älskar er!
 
Nästa vecka har barnen lov, vilket innebär att jag kommer att jobba långa dagar, morgon till kväll. Istället för pengar som betalning frågade Minna om jag ville ha en massage. Kvinnan läser mina tankar, så underbart! Så nästa fredag ska Minnas massös komma hit och massera mig, jag som verkligen behöver en! Lycka!
 
Verkar som att jag varit snäll på sistone, har fått två brev och ett paket idag
... okej har just läst ett brev jag fått ifrån mamma, bror, Martin, Ida, Pinnen och Ronjah. Åh så glad jag blir! Ni är förbaskat jäkla muppiga, men jag älskar er ändå. Pinnen jag vet inte om jag tror dig när du skriver om din dagliga långrunda i slottskogen och alla armhävningar, push-ups etc... Men vad vet jag!
Tack i vilket fall alla för brevet, ni är bäst! Fick även brev ifrån Stockholm och moster m. familj med lotter i, tack så jätte mycket!
 
Snart ses vi alla mina kära, mindre än en månad kvar!
xx
 

1 kommentarer

systeremelie

14 Feb 2013 15:57

Farsan tränar på riktigt bra ska du veta! Går på cirkelfysen/cross-fit med oss och gymmar flera dagar i veckan! Fast dom där promenaderna vette fan ;) haha.. Händer väl varannan helg eller så ;)

Svar: Jag har hört att han tränar på bra, dock skrev han i brevet att han springer milen varje dag, gör hundra armhävningar på en arm och springer upp och ner i garderobstrappan 10ggr allt detta på en dag + mycket mer ;) han erkände själv att han överdrivit en hel del ;)
moarorstrom.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej