Produktivitet

0kommentarer

Ohoj pirater! Idag har jag varit produktiv minsann, eller ah.. Lite i alla fall! Jag har skjutsat Artie till skolan, gått en morgonpromenad med Molly, storhandlat inför helgens bravader (Marys födelsedag på lördag), tränat body pump, blivit medbjuden till pub imorgon kväll, hämtat Mary ifrån skolan med Molly på promenad, bakat muffins x2 och tårtbotten, lagat mat till barnen, gjort läxor och meckat ihop ett skrivbord och en stol!
Det är inte illa vill jag lova, jag har varit duktig idag. Minna och jag skapar ett fantastiskt team, vi är som byggare Bob tvillingar när vi är på G. Hur bra som helst. Jag tror att jag har fått in snitsen med att sätta ihop möbler efter mina ex antal flyttar jag gjort, när Minna pysslat ihop en låda hade jag gjort två. TEMPO
Tror att Mary kommer att bli jätteglad!
Nu ska jag försöka sova, har sovit dåligt dem senaste två nätterna nu. Vill inte ha det så inatt igen..
 
Imorgon väntas sjätte träningspasset för veckan, yttligare förberedelser inför lördag, hemma-mys med Artie och möjligtvis stifta ny bekantskap på en pub eller häng hemma hos en vän. Det återstår att se! God helg allesammans!
Cheers! xx
 
(såhär mycket snö var det förresten i början av veckan, nu är allt puts väck och det väntas 10+ till nästa vecka)
                                               

Kommentera

Publiceras ej