Lately!

0kommentarer

Jag har inte gjort en blogguppdatering på vad känns som en evighet, jag vet. Jag har tappat suget totalt under en period. Har gått och tänkt flera kvällar att jag ska skriva men jag har verkligen inte känt för det. Jag antar att det går upp och ner när det kommer till att skriva, vissa gånger vill jag skriva hur mycket som helst och andra inte alls. Nu har jag bara varit alldeles blank..
 
Idag är det två veckor och två dagar tills jag flyttar till Sverige. Jag har jobbat min sista dag hos andra familjen. Arthur har sommarlov, Jessica flyttar på torsdag, nya Au Pairen kommer nästa vecka och jag längtar hem!
Har hunnit vara i Cornwall och haft min fantastiska familj på besök.
 
Hade en helt fantastisk födelsedag!
Vaknade av att mormor och morfar ringde och sjöng för mig på skype och sedan en massa pussar och kramar ifrån familjen. Busarna försvann ut ifrån hotellrummet en stund och kom sedan tillbaka sjungandes utspexade i fula brillor. Jag blev tvungen att bära fula solglasögon, e n London t-shirt och ett paraply. Kände mig väldigt fin!
Fick massa fina presenter och jag är otroligt tacksam.
Vi åkte sedan till Greenwich village och strosade runt, det blev en lugn förmiddag. Jessica fick äntligen träffa min familj, hon som varit så nervös!
På kvällen mötte vi upp Marie och gick och åt på en italiensk restaurang, det var himmelskt gott! Marie och Jessica gav mig så himla fina brev att jag blev tårögd, vilka pärlor till vänner jag funnit här!
När desserten kom in överraskades jag utav ett tiotal snygga italienare som kom in med min tiramisu och ett födelsedagsljus och sjöng happy birthday. Gissa om jag blev förvånad, generad och gömde mig i händerna. Plus att den snyggaste utav dem gav mig två födelsedags pussar..... Jag dog bara tusen gånger om.... Jag var tomat resten av kvällen, alldeles till mig.
Vi hade det så trevligt och efteråt gick vi och tog en drink, gamla som unga. Provade lösmustasch, drack gott och delade många skratt.
 
Helgen var helt enkelt jätte magiskt bra!
I fredags umgicks vi alla tjejer ihop för sista gången, så fruktansvärt ledsamt när jag tänker på det. Vi hade en väldigt mysig och rolig middag hemma hos Jessica med mycket skratt och vin och gick sedan ut i Victoria. NI ÄR SÅ OTROLIGT FINA MINA KÄRA VÄNNER OCH JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG TRÄFFAT SÅ UNDERBARA TJEJER SOM NI! 
 
 I lördags var jag och Jasmine på festival, Summer Stampede 2013 i Queen Elizabeth Olympic Park. D.E.T V.A.R M A G I S K T ! ! ! Jag tror inte att någon framtida festival kan toppa denna! Sjukt bra setlist, fantastiskt väder och jag var frälst! Bäst av allt var givetvis Mumford & Sons.. För några år sedan hade jag inte något band som jag avgudade sådär som många andra hade, sedan kom Mumford & Sons. Deras musik, deras känsla, lyckan som dem utstrålar ifrån scenen, det berör mig in i själen. Vi var trötta, benen och fötterna värkte, solsting, i princip döda var vi... Men sen kom dem och jag var så lycklig så att jag grät där vi dansade och skrattade och sjöng.
Efteråt skuttade vi av lycka, att vara berusad av lycka är underbart!
 
Idag har jag och Arthur en slappdag hemma, njuter lite i solen nu och sen ska vi till parken och spela basket.
Ciao! 

Kommentera

Publiceras ej