Skönt

0kommentarer

Klockan är 18.55 och man kan fortfarande höra fåglarna kvittra där ute. Vädret är skittrist men det är ett vårtecken mina vänner, och om två veckor så ställer vi ju fram klockan också! Härligt!
 
Kände mig så himla lugn och harmonisk för en liten stund sen, inte längre.. Nu står en tallrik med mat bredvid mig och jag är glupsk och ivrig att trycka i mig allt. Har inte ätit ordentligt sen i morse. Har haft en dag bara för mig själv och det har varit så skönt!
Gick på boxningpass på 1,5h som jag alltid gör på söndagar och det finns nog ta mig sjutton ingen härligare känsla än den när jag kör slut på mig själv så att musklerna skakar och jag svettas som om jag har en vattenkran i pannan. Kände mig så himla stark idag och handleden gjorde inte det minsta ont, mina tre missade pass har gjort mig gott. Kom hem och tog en skön varm dusch och knattade runt i min gosiga morgonrock en stund innan jag trädde i mina myskläder. Så himla skönt att vara redo för sängen tidigt. Har slängt ihop mig en stoooooor tallrik med sagolik mat och ska nu avnjuta en film och njuta av att det fortfarande är söndag.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej