Kärlek och gott

0kommentarer

Har legat i badet och gottat mig i säkert över två timmar och tittat på Grey's, hur skönt som helst att få tid för mig själv. Det var ljust ute när jag klev i och bäcksvart när jag klev ur. Skrubb, tvätt av hår och en mer avslappnad rygg. Det är jag värd.
 
Spenderade förmiddagen i solstolen på bakgården innan jag tog med min pojk och bjöd honom på glass. Innan vi gick ut genom dörren tog han mig i handen och sa "I love you", hela jag blev varm av lycka. Det är första gången han säger det till mig, rakt till mig. Denna kärlek, all denna kärlek. Dem är som mina syskon, mina älskade barn. Dem senaste kvällarna har Artie varit jättegosig. Här om kvällen bad han mig att kittla honom, förstår inte hur han ville det, själv hade jag fått panik om han kittlat mig. Men i alla fulla fall. Han skrattade så att han kiknade min älskade pojk och det slutade med att vi båda låg och skrattade. Hans skratt är så underbart att jag själv inte kunde hålla mig ifrån skratt. Han har fått massage och en massa kärlek. Min pojk.
 
Just nu saknar jag min familj. Min familj hemma i Sverige. Jag saknar er, jag behöver er. Ni är det finaste och mest värdefulla jag har och jag är så otroligt lycklig som har er. Snart ses vi igen, tills dess.. ta hand om varandra, jag sänder er all min kärlek denna kväll i min ensamhet. Unna er något gott och rå om varandra denna härliga fredagskväll.
 
Jag ska avnjuta mer Grey's, en bra bok och en massa gottis! Love
 

Kommentera

Publiceras ej