Spanien!

0kommentarer

Jag var på väg att skriva ett inlägg igår men sen insåg jag att jag var för trött.
Jag har varit sjuk sen i onsdags men det eskalerade ordentligt i torsdags. Dunderförkylning och feberfrossa, wiha. Är väldigt sällan sjuk så det var väl på tiden. Känner mig lite piggare idag och har kunnat vara ute, dock är allting mycket mer ansträngande än vad det brukar vara. Morgonpromenaden som annars är så skön med Molly blev jobbig halvvägs igenom och var hur trött som helst när jag kom hem.
 
Lämnade av Molly i Paddington runt klockan tre och åkte sen in mot stan för att träffa Zaaazoooo (Jasmine, vet inte varför hon kallas Zazooooo... Jessicas påhitt). Solen bestämde sig för att kika fram och det blev en underbar dag. Promenad längst med floden, en snabbvisit på Borough market, gott italienskt kaffe och framtidsplaner. Helt perfekt lördag.
Sitter nu hemma i sängen och packar klart det sista inför Spanien, yep imorgon bär det av mot Spanien! Fick i 20års present av familjen att följa med dem till deras hus under lovet. Huset ligger i en by uppe i bergen vid namn Gaucin. Det påminner om en grekisk liten by, hur fint som helst! Ska bli så himla skönt att komma bort ifrån allt ett tag, inget internet eller dylikt. Himmelskt!
Resan dit blir relativt lång, först bil till flygplatsen på ca en timma, flyg i ca 3 timmar och sen yttligare en bilresa upp till bergen på ca 1,5 timmar. Lär vara ganska seg när vi kommer fram.
 
 
Vi ses om en vecka mina kära, garanterar er en bildbomb. Tills dess, puss på er!
 
 
 Detta är Gaucin
 

Kommentera

Publiceras ej