En förändring gör gott!

0kommentarer

Idag är en bra dag!
Blev väckt av telefonen ca 7:40 och somnade om till 9:00 då jag fått återbud på det jag skulle sysslat med idag. Så med dagen ledig tänkte jag att jag likväl kunde gå till Intermezzo och fixa håret istället för att vänta på min bokade tid i morgon. Jag blir alltid så otålig när jag planerat in roliga saker.
Så på 40 minuter stod jag färdig vid dörren med frukost i magen och begav mig till frisören. Ca 3h senare kom jag ut med en ny frisyr och jag är så nöjd!
Det blev inte precis som jag tänkt mig men det blev fruktansvärt bra ändå!
Ibland är en förändring det som behövs för att saker och ting ska kännas lite bättre.
Idag är en såndär dag när jag känner mig attraktiv, lite brun, ny frisyr och en snygg casual outfit.
Sånna dagar gillar jag!
Har också varit effektiv och skickat in tre jobbansökningar. Har bara jobb till augusti sen är sommarsäsongen över och då har jag bara jobbet för borgholms kommun kvar och det är bara 20h i månaden så ett till jobb skulle vara på sin plats! Ska se om jag hittar några fler potentiella jobb som jag kan tänka mig så får vi se hur det går!
Puss på en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej