Hallå!

0kommentarer

Jag hade ingen ork till att blogga varken i förrgår eller igår.
I förrgår spelade Bibk ÖM final i innebandy mot färjestan'. Jävlar vad man blir insatt när man kollar på sitt hemmalag spela! Jag som inte ens är förtjust i bandy... Äeh men arg var jag, vilka jä**a dommare alltså. Garanterar att dem bildat pakt med färjestan'..!
Färjestan kom undan med precis allt och Bibk fick skit för allt, dommaren till och med retade avbytarna på borgholms bänk och skrek åt spelare. Men gjorde någon något åt det? näe .. morr
Borgholm spelade fruktansvärt bra men bajsfärjestan' vann..







Igår åkte jag in till Kalmar på kvällen för att spana in mina klasskamrater som spelade på The rock. Mycket bra pojkar! Dock var ljudet så förbannat högt så jag trodde mina hörselgångar skulle spricka.
Åkte hem innan klockan ett eftersom att jag skulle upp och jobba idag.

Första dagen på Ica! Spännande! Först blev jag lite nervös när jag skulle sitta i kassan själv med alla dessa PLU-koder.. Hallahmallalah... 795000 olika koder på ett ungefär. Men det börjar redan sätta sig :)
Jobbade fram till klockan ett och fram emot slutet gick det undan i kassa 2 vill jag lova!

Min fina vän Linnéa bjöd på fika ute i sörbytall, mysigt att umgås och bara vara!


Har skrivit klart projektrapporten ikväll, kanske kommer några sista justeringar. Den slutade på 23 sidor. Nu ska jag gotta mig på mammas goda kokoskyckling och mysa ner mig i soffan med familjen och en bra film!
Puss

Kommentera

Publiceras ej