Hupp

0kommentarer

Sitter i skolan in das apple-salen  och bränner vår fantastiska KuHi film på skiva. Hoppas jag gjorde rätt nu..
Gick till skolan strax innan 8 imorse och trodde att jag skulle ha psykologi lektion, men icke hade jag det icke. Jaja jag fick lite annat skolarbete gjort och nu känns det lite lite bättre med samhällsrapporten faktiskt. (men bara lite).
Fick också veta utav min mentor Martin att vi är lediga på måndag, JAAAAAAAAAA! Detta innebär att jag har långhelg igen (tors-månd) GUTT!
Min allt för goa engelska lärare Linda har hjälpt mig med ansökningspapper, personligt brev och engelskt CV idag till Au pair. Måste ordna ett utdrag ur polisregistret, ett hälso certifikat och referenser. Men det ska inte bli allt för svårt. Har CV, dear family brev (personligt brev) och au pair form färdigt.
Nu ska jag upp till blå och öva lite sång till ett prov imorgon, inte pepp alls!
Hej so long!

Kommentera

Publiceras ej