Hurtig!

0kommentarer

Idag har varit en hurtig dag!
Jag borde egentligen ha pluggat mer men jag känner verkligen att jag inte vill lägga min energi på det. Har hamnat i en såndär svakna nu i skolan när jag bara känner att jag inte har ork till att studera. Itnnan sportlovet gick det inte en dag utan att jag pluggade till något och jag bröt ihop för att jag ständigt finner mig själv stå och slå mig i huvudet och vara så fruktanvärt självkritisk. Jag är faktiskt jätte bra precis som jag är.
Jag har en samhällsrapport som jag tänkte skriva på lite nu ikväll och förhoppningsvis får jag lite mer gjort.
Imorse kom Natalie hit, vi drack lite kaffe sen gick vi till badhuset och simmade, har inte koll på längderna men det var nog omkring 1,5 km i alla fall.
Jag hade inte ätit ordentligt innan så min kropp skrek lite smått efter mat. Vi bubblade lite i bubbelpoolen och gick sen hem och åt lunch/brunch. Det var verkligen roligt att umgås med Natalie igen, så länge sen sist.
Vi bestämde att varje lördagsförmiddag ska vi träffas och utföra någon form utav motion tillsammans. GREAT.
Vad har hänt mer.. Jo rubriken hurtig menar på att först var jag och simmade, sen cyklade jag tur/retur till köping, och nej det är inte jätte långt men det är en bit och sen gick jag på en promenad med mamma och ronjah.
Kanske kanske ska jag hjälpa till med deras hästar lite nu, jag hoppas på det i vilket fall. Jag har ju ridit i sex år och jag saknar atmosfären kring hästarna. Man blir så lugn och harmonisk.
Tatueringen som jag skulle göra imorgon har blivit uppskjuten tills på torsdag kl. 9:00 så nu är det torsdag som gäller istället. Jag som inte har tålamod..
Ronjah och jag gjorde en stor sallad med kyckling, bacon, parmesan, avocado, soltorkade tomater mm. till middag och ett glas vin. Himla gott.
Nu ska jag försöka att få lite gjort på samhällsrapporten så jag kan somna med gott samvete.
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej