Kalas hela dagen lång!

0kommentarer

Ja herre min göte vilken kalasdag..
Ätit godsaker sen tidig förmiddag och min mage strejkar allt socker vill jag lova, huah.
Stoppat i mig tårta, kakor och våfflor. FÖR MYCKET FÖR EN DAG
Har gjort både tårtorna och våffelsmeten, + poäng till moi.

Varit storkalas för Ida med släkt idag och jag har haft goa ungar runt omkring mig hela dagen, så himla mys!
Fick för första gången känna en bebisspark, det var fantastiskt.
Efter alla kakor och tårta följde Ida med mig på en springtur, stackarn.. haha men hon var jätte duktig!
Vi var genomsvettiga båda två.
Sen blev det hem och äta våfflor och soppa.
Har också hunnit med en kvällspromenad då Ida och jag gick ner till dammen och matade ankorna.
Nu ska jag bara slappa i soffan och ha det gott med min jästa mage.
Alla bilder får avsluta detta inlägg och Siljes glädje vrål "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!" (inget tjut utan vrål) när hon fick reda på att hon skulle få bada.
undrar vart ungen tog vägen..


lyckan som uppstår när man till och med kan bära justin bieber..



lycklig tös

goa unge, akrobatisk också!


Kommentera

Publiceras ej