Måndag

2kommentarer

Måndag och inget Torsås, det känns lite lustigt faktiskt.
Kör ner med paddan och Nina imorgonbitti och åker hem igen på onsda' kväll.
Sitter nu hemma i köket i kära Borgholm och filosoferar. Tror jag ska ta mig en kopp kaffe.
Är i stort sett klar med samhällsrapporten, bara lite finslip kvar.
Tatueringen läker och nu har det börjat klia.. så fruktansvärt irriterande! Jag vill klia tillbaka men jag får inte, ååååååh. MORR
Pinnen geni som han är tycker att jag ska ta en fläkt och blåsa, tror inte det hjälper..

Idag har varit en såndär slappdag, skönt att bara vara ibland. Jag fick ett litet ryck och bestämde mig för att göra ett kort/brev till mormor och morfar. Dem är alltid söta och skickar brev till mig och kände nu att det var min tur, så länge sen sist. Bokhandeln nedanför oss har nu mera lite scrapbooking grejer så jag lät kreativiteten flöda och kom fram till ett riktigt fint resultat faktiskt. Tror dem blir glada i alla fall.
Mamma och jag gick en promendad med memmlans moffisar (hundar) i slottsskogen, jag hade egentligen velat gå en längre promenad upp på allvaret men mamma skulle jobba natt och ville inte stressa. Men vi var nog ute minst en timma i alla fall, riktigt skönt väder! När klockan var runt 6 nu ikväll så visade termometern 12.3 grader på altanen.
Vi gick vidare till affären och handlade för att jag sedan skulle göra mat till familjen. Det är roligt att laga mat när man får höra att det uppskattas och är gott. Det blev en matig sallad med massa gott i. Oliver, champinjoner, kabanoss, bacon, maj, gurka, tomat, rödlök, mathavre, fetaost, paprika mm. Mums!

Nu är klockan ganska sent så jag får väl till att krypa i kojs snart, om det går.
Oh juste, pimpade mina naglar lite sådär fint och allt.
Puss



visst blev det fint!


pimp ma' nails


2 kommentarer

Emelie

27 Mar 2012 10:53

Superfint kort! Duktig du är!

Anonym

27 Mar 2012 21:24

tack! :]

Kommentera

Publiceras ej