SOOOOL

1kommentarer

Har varit en sväng till Kälmäh idag och köpt lite pakilitet till lillasyster Ida som fyllde 10 igår.
Hon spenderade dagen hos sin mor därför blir det storkalas på söndag.
10 år, tänk vilken grej det var när man fyllde 2 siffrigt.. kommer ihåg att i stort sett allt jag fick i present den dagen gick i rosa och lila färger. Filip satt på sängkanten och sa "oooooch vilken färg är det? ROOOOOOOOOOSA!" haha, det var också då jag fick i present att i en månad få äga en häst, en egen häst wow. Hu så lycklig jag var, blev helt till mig.
Husana en svart shettis och hon var bara min i en hel vecka.
Jag saknar hästar, jag saknar att rida och bara vara. Man blir så avslappnad med dessa fantastiska djur. Åh.... en vacker dag så.
I övrigt idag så åkte jag med Memmlan hem ifrån Kälmäh, hittade mina och Filips presenter snabbt. Tror aldrig jag varit så kort tid i kalmar, 30 min.
Hämtade Ida från fritids och gick en lång skön promenad med moffisarna i slottsskogen, solen sken och jag kände mig så avslappnad.
Pinnen och mamma kom senare och hade köpt med sig äppelpaj från Ikea med sig hem. OCH EN NY KAFFEKOKARE! aaaaaah! lyckans dag! bort med smörkaffe och fram med äkta svart skönhet! :D

Har också hunnit förbi gymmet en sväng, trodde det skulle bli knepigt med tanke på att jag inte kan ha sport-bh på mig men jag löste det hela med en bikini överdel. Inte toppen att springa men.
Blev mest bara kondition och lite lite styrka, blir mer imorgon. Ska förbi gymmet och sen ta en lång promenad med fina Natalie.
Har nu precis ätit middag. Sjukt vilken matälskare jag är, hinner äta två portioner innan jag känner att jag är mätt. Även om jag vore mätt så äter jag mer bara för att det är så gott, i love food nom nom

Ska dricka lite kaffe innan mamma åker till jobbet, sen ska jag försöka ge mig på konfliktrapporten. bläääääääääääää





Våååååååååååååååååååååååååååååååååååååår!!

lite blåsigt va?

tycker skyltarna är så charmiga, hela slottsskogen är charmig

Hittade min gamla väska i garderoben igår som jag köpte på second hand förra året tror jag det var, efter en dag på gymmet så skulle mammas sambo pinnen ta väskan med träningskläder i och väskan råkade då tydligen gå sönder.. MEN nu har jag lyckats laga den lite sådär fult, så nu är den fullt funktionell igen <3
Avslutar med en bild på gärningsmannen,
jag:vill du vara med på bloggen pinnen?"
pinnen: lägg upp den här och säg att jag gör moa-minen'

1 kommentarer

Sabrina

23 Mar 2012 22:23

Kommentera

Publiceras ej