Update

0kommentarer

Detta är nog anledningen till varför jag inte borde ha blogg, jag är dålig på att uppdatera.
Kan även skylla på att mitt mobila internet i Torsås suger apa.
I alla fulla fall, jag är hemma i Borgholm nu där internet är bättre.
Tyvärr Emmie så kommer jag inte in på mitt youtube-konto och kan därför inte lägga upp videos från Melodifestivalen, det blev så bökigt så känner inte att jag orkar det nu.
Dagarna rullar på, har en långhelg som väntar nu. SKÖNT!
Tränade på gymmet idag, fruktansvärt skönt. Har inte tränat på evigheter förutom lite löpning.
Imorgon ska jag simma och på söndag ska jag tillbaka till Johan W och göra min efterlängtade fina tatuering. Nervöst.
Efter det ska jag vara med Erik, vi pratade om att bada bubbelbad men det går ju icke med en färsk tatuering icke, och på måndag är det studiedag.
Allt i ett kände jag nu. Ni får ursäkta mitt slarviga sätt att skriva, det blir oreda. Jag vet.
Fick hem två nya skyltar idag som jag vunnit ifrån Tradera. Fick en söt topp av mamma och haft en slapp fredag helt enkelt.
Måste nog plugga lite imorgon. Har en samhällsrapport, psykologi uppg. och projektrapport som ska in samma vecka om typ två vecko + ett sångkompendium i nästa vecka som inte alls känns roligt faktiskt.
Såhär är det. Jag älskar musik och jag älskar att sjunga, verkligen. Men min framtid är inte som artist. Hade det inte varit för Stage4you så hade jag aldrig träffat alla dessa underbara människor som jag gjort, jag hade inte kommit in på projektledning och jag hade absolut inte gjort något så maffigt projektarbete. Jag är så glad för dessa tre år men som sagt jag tänker inte leva på artisteri, därför känns inte sångteori så relevant.
Jag har min personliga röst, den är hes, knarrig och luftig. Den är annorlunda, det är min grej. Teori och sångteknik känns inte viktigt på samma sätt, klart i lagom mängd att det är kul men i slutändan så vill jag bara stå på scenen och köra min grej.
Kände att jag behövde skriva av mig det.
mina två nya skyltar

och tatuering såklart.

Puss!

Kommentera

Publiceras ej