Ett fantastiskt avslut

0kommentarer

Åh jag är alldeles emotionell, igår var höll vi vår sista konsert på stage4you. Sista konserten som vi arrangerar som klass, esmk09. Fy in i så bra det blev och jävlar vad stolt jag är över alla mina fina klasskamrater och lycklig för att vara en del av denna klass.
Om mindre än en månad så är det över och vi skiljs åt och alla far iväg på egna äventyr. Som vår rektor Classe sa så vist när vi började på skolan som 16åringar så kändes 3 år som en väldigt lång tid, bo borta i 3 år. Gå i skolan igen i 3 år. Det har varit dem bästa 3 åren i mitt liv! jag ångrar inget.
Jag har utvecklats som person, jag har fått fantastiska möjligheter och fått vänner för livet.

Efter konserten samlades vi alla, våra lärare höll tal, Classe med sin dova röst och harmoni med sitt inspirerande tal, Ann vår sånglärare utbrister "we love you", Maxe lärare i ljudproduktion som jobbar i Hollywood jämför oss med Katy Perry och säger att vi många gånger är bättre på scen än henne och min ensamble lärare Oskar som jag aldrig sett så berörd sitter med tårar i ögonen. Alla pratade så gott om oss och vi överöstes med beröm och kärlek.
Människor, folk jag inte känner och gamla vänner kommer fram och säger att dem rörts till tårar av fix you som jag och Nina framförde och varit imponerade av min utveckling. Jag är så lycklig, så fruktansvärt lycklig.

Denna konsert var ett värdigt avslut.
Jag älskar er alla och det är med ett glatt men tungt hjärta som jag säger tack för dem bästa 3 åren i mitt liv.
Mina fantastiska sambos, Andréah och Emmie och mina finaste vänner Nina och Frida. Åh mina mongos! Det kommer kännas så konstigt att inte sitta i lägenheten om kvällarna och prata strunt och stanna upp och undra över hur skadade vi egentligen är..
Om två veckor åker vi till Malta alla tillsammans och ser till att få till ett hejdundrans avslut på denna gymnasietid!
Kärlek till er alla!

Kommentera

Publiceras ej