oh friday night

0kommentarer

Slö fredag. Känns som att det nyss var helg.. Blir väl så när jag inte tillbringar så mycket tid i skolan längre.
Hade ställt mitt alarm på 8:00 för att lägga mig och sova i solen men jag lyckades stänga av det och vakna 10:30 istället. Blev lite solande, kort intensiv träning på gymmet, mage och armar och jobb. Helt okej fredag vill jag ändå säga.
Fick mig också en glad nyhet då jag nu förhoppningsvis kommer att jobba som ledsagare. Det är något jag velat göra länge, dels för att jag älskar att jobba med människor och det känns som en god gärning. Så på tisdag ska jag på möte för att disskutera vidare!
Med detta innebär det att jag kommer att jobba på tre ställen i sommar, Ica först och främst, lite extra på glassen när det behövs och som ledsagare fyra timmar i veckan.
Nu ska jag bege mig hem till syster m. familj och fredagsslöa. Är så ensamt att vara själv.
Puss!
brunch i solen

det var as varmt.. tänker bli pepparkaka i sommar. Nya målet!

älskar hur sängen ser så gosig ut kvällstid

Kommentera

Publiceras ej