Onödigt tidig morgon

0kommentarer

Ja idag var en sådan dag, men sådana dagar måste också finnas.
Vaknade med ett ryck när mamma kom in i rummet och uttalade sig om att klockan är 8:40 (jag hade läkartid kl 9:20) så jag i princip kastade mig ur sängen och muttrade över varför min dumma mobil inte ringt när jag kom på att jag hade ställt alarm på 8:45 .. brilliant!
Läkarbesöket blev inget läkarbesök eftersom att sköterskan som bokade tiden till mig inte berättat att det dumma intyget skulle kosta 810:- .. morr.. ja jag är irriterad. Inte heller kunde man fakturera, alla intyg måste man betala kontant på plats. Inte kan då jag kasta upp 810:- på bordet med alla utgifter jag har.
Fick boka en ny tid i juni som jag inte ens vet om den blir av pga. allt som händer eller för att läkaren kanske inte ens jobbar då..
BRA JOBBAT BORGHOLMS KOMMUN!
Sköterskan bad om ursäkt för att den andra sköterskan (hon som bokade mig) inte informerat om den högre kostnaden. Väldigt snällt av henne men jag är fortfarande bitter.
Jaja sånt händer.
Min dag ser ut lik följande
11:00 gå till Borgholms gamla bio för att se om jag hittar Daniels strömsladd till pianot
14:00 åka till Anton och Maria och hämta flyttkartonger
18:00 ca åka till Hansa och köpa den där snygga bikinin och sen dra vidare mot Torsås
Emellan alla bestämda tider hoppas jag på att solen vill kika fram så att jag kan få lite vitaminer, läsa lite projekt och företagande och sen ska jag passa på att ta ett varmt baaaad!
Nu tänker jag äta min frukost och vänta in dagen
Puss!

Kommentera

Publiceras ej