shoppaholic, skuldkänslor men smart!

0kommentarer

Jahada.. Igår sov fina Frida hos mig hemma i Borgholm för att idag åka till Macadamia art studio (Johan & Ola) och tatuera sig. Blev KALASFINT! Jag passade även på att fylla i min not bakom öööat som har slitits lite.
Ställde klockan på 7:00 eftersom att jag hade planerat att gå till gymmet imorse men kände att jag skulle bli tvungen att stressa då och det hade jag ingen lust med så jag tog mig en powerwalk i Slottssskogen istället. Kom hem strax innan 8, väckte sovande Frida och gjorde frukost.
Vi kom till studion efter 9:00 och åkte därifrån runt 13:00, släppte av Fridus vid stationen och begav mig till Hansa City för att försöka hitta en outfit till studenten.
Inte smart.. Jag ensam med min beslutsångest ibland en massa kläder och prislappar..
Tillslut efter mycket om och men fastnade jag inne på Bikbok i typ två timmar. Hallelujah!
Provade en nedrans massa plagg innan jag lyckades komma fram till ett resultat.
Självklart var det tag 3 betala för 2 så jag köpte 6 plagg och fick 2 på köpet + en ring och lite småplock.
Det gör ont i min plånbok men det var en väldans bra deal, jag får tänka så.
I övrigt så var butiksbiträdet en ängel, hur go och trevlig som helst!
Nu ska jag bege mig ut på en promenad med mor och sen försöka skriva lite mer på religionen tror jag.
Imorgon blir det jobb! Puss
ifyllnad

hoodie

basic vit långärmad med djup rygg, lovely


basic linnen, svart & vitt djup rygg, lovely!

bustier till student

draperad kjol till student

ring som jag fick av söta tjejen i kassan

smått och gott

Kommentera

Publiceras ej