Saturday night

0kommentarer

Nu är det redan söndagkväll, känns som att tiden bara rusar!
Måste ju prata lite kort om gårdagen (tänkte skriva morgondagen, men det kan vi också göra)
Gårdagen började med jobb på Ica mellan 10:00 - 16:00 efter det handlade jag med mig lite gottigt hem för att sedan dra vidare till syster (mammas sambos dotter) Sabrina för att fira henne på sin 22års dag för 6:e? gången, himlans trevligt! Jag åt så mycket mat så att jag trodde att jag skulle storkna, och det mina vänner.. det händer inte ofta! Jag må vara liten men ojoj så mycket mat som det får plats i min mage må ni tro. Som grädden i grytan som vi säger efter dagens tidningsläsning (internskämt) så hade fröken gjort sin berömda cheescake, OH MAMA! Den är så j*vla god!
En lchf variant och den klassiska med kex, jag åt båda typ 4 ggr om... som sagt jag är fortfarande mätt idag. Trots det begav jag mig iväg på personalfest på spolhuset. Dem var bra dragna när jag dök upp om vi säger så.. Det första som sker är att jag får en drink i handen och sen vimsar alla runt, hola badola.
Det blir hela havet stormar, Jonas kryper på bordet, Ida är fyllekåt och alla är glada och onyktra.
Självklart så ska det stå skålar med chips och ostbågar på bordet.. jag kan ju inte motstå mat.. OCH ÄNDÅ SÅ HAR JAG REDAN MAGKNIP FÖR ATT JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT MÄTT.. ÄNDÅ SÅ ÄTER JAG ÄNNU MER! det är något fel på mig... Dööööö så ont jag hade i magen.
Stannade bara två timmar innan jag bestämde mig för att cykla hem till syster igen där hela familjen befann sig och kollade Eurovision. Mycket mysigare med gosiga hemmakvällar med människor man trivs med än party faktiskt.
Ja det var min gårdag.
Bilderna får sammanfatta dagen. Gottegott agerar ursnygg modell! Goa ungar!

Kommentera

Publiceras ej