Svalkar vinden

0kommentarer

Godmorgon vackra värld!
Visst är det väl härligt när man går upp klockan 8:00 för möte och kommer fram och får reda på att personen är sjuk. Hade även planerat ett annat möte men det gick också åt pipan. Men varför ska jag muttra över det när det finns så mycket jag kan njuta av istället? POSITIVA TANKAR
1.Jag kom upp tidigt - Jag kan förhoppningsvis somna tidigare
2. Jag hinner med mycket mer under dagen
3. Kan äta en god frukost
4. Slipper stressa i Kalmar för att hinna till det andra mötet
5. Jag kan njuta av dagen (om man bortser från skolarbete)
Ute är vädret dystert, men det är bara bra. Då kan man plugga!
Nu tänkte jag äta mig frukost bestående av rooibos té, ägg och bacon. Mumma!
Sen bär det av till Kalmar
Puss!
my new darlings, 14cm klack




Kommentera

Publiceras ej