Who says

0kommentarer

Idag är det resursdag i skolan, jag är inte kallad eftersom att jag inte ligger efter med något. Dock bestämde jag mig för att gå hit och spela lite piano för Ann, min sånglärare. Jo förresten det var en restuppgift jag hade. Jag satt bara och klinkade lite, Ann kom in och konstaterade att hon hör att jag kan spela så var det inte mer med det.

Har endast en sak kvar i skolan nu och det är provet i projekt och företagande som är kommande onsdag. Sen på fredag om 8 dagar åker jag till Malta! Åh så taggad!

Haft en mysig kväll/natt/morgon med någon omtyckt och känner mig idag sådär härligt glad. Knappt något kvar i skolan, snart Malta och solen skiner!

Härliga dag! Min arbetsgivare på Ica hörde också av sig och undrade om jag ville jobba i helgen, så det blir 18h jobb i helgen, precis vad jag behövde. Utöver det så blir det födelsedagsfirande och personalfest. Detta kommer att bli en bra helg!

Nu ska jag sitta och vänta på att klockan ska bli lite mer så att jag kan köra in till Kalmar i den minimala hyrbilen och hämta blixten (priusen) på Toyota för att sen köra vidare till Ölandet och träna.

Puss!

Kommentera

Publiceras ej