en och en halv

0kommentarer

Hejsan hoppsan vad det går undan. Idag är det 1,5 månad som jag har bott här. 
I måndags bokade min älskade finaste bästa vackra mamma biljett hit! Åh ni anar inte hur glad jag är! Har hört massa andra au pairer som väntar besök och där har jag vankat och tänkt "men jag då, kan inte jag också få besök snart?" nu är det min tur! Den första november kommer mami och huuuuu så mysigt vi ska ha, hon stannar hela 4 dagar. Åh det finns så mycket jag vill visa och jädrar anamma vad vi ska kramas! Minna är i Jerusalem mellan den första och sjätte så vi har huset för oss själva, eller ja Molly är här men annars så!
Kan knappt bärga mig!
Idag fick jag även ett paket ifrån Sverige!
Innehållande, min svarta poncho, ett par vantar, ett par benvärmare, en gullig handduk, två hjärtan med budskap, en liten ängel, ett gulligt litet hjärta och ett värmande kort. Blir så bortskämd, vad har lilla jag gjort för att få så fin uppmärksamhet. Tack så mycket mormor och morfar för hjärtat! 
 
Nu ska jag försöka sova, aldrig att jag lär mig att lägga mig i tid..
xx
 
 

Kommentera

Publiceras ej