Fram med saxen!

0kommentarer

Ni vet känslan när man känner sådär "det dags för en förändring". Fick en sådan känsla i helgen och när jag väl börjar fundera på saker och ting så kan jag inte släppa det och blir fruktansvärt otålig. 
Ville göra något med mitt hår. Först kände jag att jag inte ville klippa mig nu när håret blivit så långt men hallå det växer ju ut. 
Så impulsivt klippte jag av si sådär 1,5 dm och det bästa är att jag trivs jättebra i det! Känner mig über fräsch och snygg. Den känslan gillar jag.
Så nu är håret axellångt, fräscht och glansigt.
Kanske till och med blir kortare vid nästa besök!
Fick en voucher av Frida eftersom att hon varit där så hade 50% av så behövde bara betala £19.90, kanonbilligt. Har även blivit vip kund hos Headmasters helt gratis så jag får hädanefter 25% på alla besök. As kalas!
 
JAG ÄR JÄTTE NÖJD!
 
FÖRE
 
EFTER

Kommentera

Publiceras ej