Trött

0kommentarer

Wuhu vilken dag. Vaknade eller nej inte vaknade, jag blev väckt någon gång mellan 4-5 i morse utav Mary. Hon pratade men jag var på tok för trött för att ens orka försöka tyda var hon sa. Det kanske lät elakt, jag var inte elak. Hon kröp ner och somnade om brevid mig. Alarmet gick av stapeln och dagen började. Vid frukostbordet fick vi veta att Minna vunnit igår!
Hon var på ett event där dem delar ut "The Booker prize" Minna jobbar som publicer och inte författare men som publicer är det ju hon som publicerat böckerna och lagt dem på marknaden. I alla fall, Hon har varit på detta event eller gala eller vad man nu vill kalla det vid sex tillfällen, och vid alla tillfällen har hon vunnit! Hon är allt bra grym min chef/värdmamma. Så hon var på tv och hela köret.
 
Mary och jag blev avsläppta vid Brook's café där hon åt en croissant och jag en kaffe. Efter att ha lämnat fröken fräken sprang jag och Molly igenom Holland park, blev totalt ca 4.5km kanske inte så långt men alldeles lagom för mig. Direkt där efter gick jag på pilates i en timma. Skön start på dagen!
Ska ta mig i kragen lite nu, har blivit mycket slarv sedan jag kom hit. Inte så lätt med alla sötsaker överallt. Tränar 4-5 dagar i veckan men ska försöka ligga i ordentligt med både träning och kost.
 
Eftermiddagen och kvällen har varit lugn, gjorde lammkotletter till middag och barnen fick en varsin brownie som pudding. Är så trött idag. Minna kom hem nu efter sju och jag ska lägga mig och sova. Skulle egentligen hem till Jessica men känner mig krasslig och allt för trött för att orka någonting just nu. Behöver sova ikapp i alla fall en timmas sömn om det är möjligt. Så godnatt önskar jag er från ett regnigt och mörkt London.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej