Slö

0kommentarer

Idag har varit en lugn dag, Mary kom upp till mig vid ca 4-5 imorse och kunde inte sova för att hon var rädd så hon kröp ner hos mig sen gick vi upp runt 7. Följe Arthur till skolan för första gången, först är det tunnelbaka sen buss men det går på ca 25min. Tog med Molly också så att vi kunde gå tillbaka.
När jag kom hem städade jag undan i huset som jag gör varje dag, diskar, plockar, ordnar med tvätt, bäddar sängar osv. Sen la jag mig i soffan och slö-tittade på serier. Var så skönt att bara göra ingenting.
Efter klockan 1am gick jag en vända på stan och gick bland annat förbi poundland (allt kostar 1pund dvs ca 11kr) och köpte lite nödvändigt till bra pris! Gick hem hämtade Molly och gick för att hämta Mary.
 
Eftermiddagen har bestått av underhåll av barn, middag och tvätt. Har lagt Mary och ska snart ta upp Arthur och läsa för honom. Jag ska försöka lägga mig ganska snart också, är seg idag.
 
Sov gott fina!
 
 
Rolig fakta om London

1. Det är tillåtet med mat & dryck i butikerna

2. Butiker har öppet sent (ex 9pm på en söndag)

3. Vid tunnelbanorna kring Oxford sitter det glas för att man inte ska kunna hoppa framför tågen (självmord). Skulle     detta ske så blir det förmodligen förseningar och det resulterar i att alla 'viktiga människor' kommer försent till sina jobb och det är inte bra. 

4. Dem gjorde nya vägbanor under Olympics för att det skulle bli lättare att ta sig fram
 
5. Det är förbjudet att spotta på gatorna

6. Nedskräpning är förbjudet och blir man påkommen åker man på böter. Detta gäller även för spottning!

7. DETTA ÄR DEN ROLIGASTE OCH MEST ONÖDIGASTE FAKTAN MEN HÅLL UT.... Anledningen till varför poliserna här har höga hattar är för att skulle det komma fram en gravid kvinna på stan som är i akut behov av en toalett så måste poliserna enligt lag erbjuda sin hatt som toalett.. Vad är det ens för lag?!
 
 

Kommentera

Publiceras ej