Sunday

0kommentarer

Tiden går så fort, imorgon är det redan måndag, snart onsdag och då har det gått en vecka sen jag kom.
Men hu så jag trivs, familjen är fantastisk, området är toppen, LONDON ÄR UNDERBART!
Saknar såklart alla nära och kära hemma, om dem ändå kunde komma hit och uppleva allt detta med mig!
 
Idag har jag vandrat runt på Westfield i princip hela dagen. Dem har så himla bra öppettider här, igår var det öppet till 22pm och idag till 9pm på en söndag. I think awesome is the right word to describe it!
Så idag har jag spenderat pengar, födelsedagspresenter, fika och ett par jeans, ett skärp och en tröja till mig själv.
 
Imorgon ska jag upp vid 7:30pm för att ta morgonrundan med Molly, tänkte försöka springa. Har blivit för lite motion sen jag kom hit. Efter det är det tänkt att jag och barnen ska besöka The British Museum, kommer nog bli kalas-kul! Tror både jag och barnen kommer uppskatta det. Är barnvakt imorgonkväll och på tisdag börjar barnen i skolan, kommer blir skönt att få en rutin på det hela.
 
Ska försöka se på The Holiday, IGEN. Sen sooova. Är så trött och mina hälar har stora blåsor... Men vad gör man inte för att gå in dem nya skorna?
 
ps. tack fina fantastiska Malin (Marlyn, Marlene) för en fantastisk helg! Du är toppen! :*
 
Night! Xoxo
 







Kommentera

Publiceras ej