Den perfekta helgen

1kommentarer

Jag har haft en sådan himla fin helg! Den har gett mig ny energi som jag kan leva på länge. Riktigt sommarväder, årets första grillning, långa promenader i solsken och parkhäng med fina vänner. Fredagen spenderade jag och Jessica här hemma framför tv:n med en bra film, what to expect when you're expecting. Väldigt rolig men givande film, värd att se mina vänner! Glada kröp vi sedan till kojs och sov tillsammans för första gången på jätte länge känns det som, mysig var det i vilket fall. På lördagen gick vi hur långt som helst, hemifrån mig och upp till Regents Park via kanalen, igenom lilla Venedig, förbi London Zoo och vidare! Solen brassade på ganska fint märkte vi sen på kvällen, jag har en förträffligt fin bonnabränna nu vill jag lova. Vi grillade hemma hos Jessica och vi åt i mängder, bara för att det skulle ätas. Så himla gott. Igår hängde vi i Holland Park, hälsade på herr påfågel, spelade med andra ord och bara guttade oss.
 
Jag tror inte riktigt att jag kan beskriva hur perfekt denna helg har varit, så bilderna får sköta snacket. Var så fruktansvärt trött igår kväll, det var en lång fin helg. Nu är det sommar och jag är lycklig och älskar London. Måndag, ny vecka, ny energi! Dock är det kväller nu och snart läggdags. Är barnvakt ikväll, går upp med Mary om tio minuter och sen upp och läsa med min pojk vid nio. Jag kommer slockna fort ikväll....
 
Puss
 
 
 

1 kommentarer

Sabrina

24 Apr 2013 13:16

Men vilket fantastiskt väder ni har! Och snygg bränna fick du också. =)

Svar: Ja det har varit helt underbart sen i fredags! Fått mig mycket färg i ansiktet och den fula brännan börjar jämna ut sig! ;) Tyvärr ska det regna på fredag och nästan hela nästa vecka.... :(
moarorstrom.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej